Оголошення

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

       Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області повідомляє про зміну поштової адреси: нова адреса - провулок                           2-й  Кам’янецький, 19/1, м. Хмельницький, 29013 тел./факс (0382) 65-11-75.

 

        Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області  інформує про функціонування  „телефону довіри”,  на який громадяни можуть повідомляти про відомі їм випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна у понеділок-четвер з 9.00 до 18.00 (у п’ятницю з 9.00 до 16.45) за номерами (0-382) 76-57-56 – Управління, (0-32) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби, (044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України.

       Про вчинки працівників Управління, які мають ознаки корупційних дій  ви можете відповідно повідомляти за номерами (0-382) 65-81-22, (032) 260-31-70, (044) 485-17-96

 

            Прес-служба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області

 

 


Шановні громадяни, Відділ у Старокостянтинівському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області доводить до Вашого відома, що із запровадженням у 2013 році автоматизованої системи ведення Державного земельного кадастру – Національної кадастрової системи, кожен землевласник та землекористувач має змогу за допомогою порталу  «Публічна кадастрова карта України» (http://map.dazru.gov.ua/kadastrova-karta) перевірити  чи внесено відомості про його земельну ділянку до кадастрової системи та наскільки правильними і достовірними  є відомості про неї.

На сьогодні під керівництвом Держгеокадастру триває процес наповнення, актуалізації та виправлення відомостей про земельні ділянки, на які були видані правовстановлюючі документи, однак відомості про такі земельні ділянки не внесені з певних причин до системи Державного земельного кадастру.

Цю роботу на місцях виконують державні кадастрові реєстратори по всій території України, в т.ч. на території Хмельницької області.

Узагальнюючи причини відсутності таких земельних ділянок та наявних помилок, які виявляються як державними кадастровими реєстраторами так і самими землевласниками, землекористувачами на місцях можна виокремити найпоширенішу з них, а саме: коли інформація про земельну ділянку зберігалася лише в паперовій формі і її ще не переведено у цифровий формат, а, отже, не завантажено в систему (як правило це ділянки з правовстановлюючими документами, виданими до 2004 року).

В свою чергу, відомості про земельні ділянки можуть містити помилки, які  могли бути  допущені у різні часи та з різних причин.

Коли є сумніви у достовірності даних про земельну ділянку або коли інформація про ділянку в Державному земельному кадастрі відсутня взагалі, державними кадастровими реєстраторами здійснюється пошук інформації та перевірка відомостей перед тим, як внести їх до Державного земельного кадастру.

Пошук відповідних матеріалів та документів ускладнюється тим, що в переважній більшості таких випадків землевпорядні організації, які виготовляли технічну документації із землеустрою і мали відповідати за якісне виконання землевпорядних робіт припинили свою діяльність або взагалі відомості про виконавця робіт із землеустрою у районних відділах Держгеокадастру відсутні.

Звертаємо увагу, що саме землевласники та землекористувачі передусім  повинні бути зацікавлені в тому, щоб земельна ділянка була внесена до системи Державного земельного кадастру та  коректно відображена.

Якщо у Вас не має можливості скористатись послугами Публічної кадастрової карти,  Ви можете звернутись безпосередньо до Управлінь та Відділів Держгеокадастру у районах та містах (за місцем знаходження земельної ділянки) щодо наявності або відсутності відомостей або виявлення помилок у відомостях про земельну ділянку у системі Державного земельного кадастру.

При цьому  необхідно надати  відповідну документацію із землеустрою, на підставі якої земельна ділянка відводилась у власність чи користування, з каталогами координат та (при наявності) обмінний файл.

Додатково інформуємо, що одним із шляхів виправлення помилок внаслідок неякісного виконання робіт із землеустрою у минулому чи відсутності відповідних матеріалів і документів, на підставі яких були передані у власність чи користування земельні ділянки, є виготовлення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок у натурі (на місцевості).

 

 

Заступник начальника                                                     Сергій ОСТАПЮК


Оголошується набір на військову службу в резерві другої черги до батальйону територіальної оборони Старокостянтинівського гарнізону Хмельницької області на вакантні посади. За роз'ясненням звертатись до командира військової частини А7182, яка знаходиться в Старокостянтинівському об'єднаному міському військовому комісаріаті.


Розпорядження голови районної державної адміністрації від 10.04.2019 року №50/2019-р "Про порядок розгляду письмових звернень громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, проведення виїзних прийомів громадян, проведення прямих "гарячих" телефонних ліній "Запитай у влади'' керівництвом районної державної адміністрації"

 

Порядок розгляду письмових звернень громадян у Старокостянтинівській районній державній адміністрації

 

Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у Старокостянтинівській районній державній адміністрації

 

Порядок проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом Старокостянтинівської районної державної адміністрації

 

Порядок проведення "гарячих" телефонних ліній "Запитай у влади" керівництвом Старокостянтинівської районної державної адміністрації

 


Про результати конкурсу

 

        Районна державна адміністрація повідомляє, що 06 травня 2019 року відбувся конкурсний відбір на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії "В" –  головного спеціаліста служби у справах дітей районної державної адміністрації.

         Відповідно до Закону України про "Державну службу" та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 інформуємо, що переможцем конкурсу стала Чернега Наталія Володимирівна.

 

         Результати проведення конкурсу:

 

з/п

Найменування посади

Прізвище, ім'я, по батькові

Результати (загальна кількість балів)

Примітка

1.

Головний спеціаліст служби у справах дітей Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

Чернега Наталія Володимирівна

6,8

переможець конкурсу

Другого за результатами конкурсу кандидата не визначено, оскільки для участі в конкурсі подано документи одним кандидатом

 


Електронні торги

 

17 вересня 2018 року Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру  і ДП «СЕТАМ» Міністерства юстиції України в рамках пілотного проекту впровадження електронних земельних торгів уклали Договір про забезпечення функціонування системи електронних земельних торгів.

Система OpenMarket (ДП “СЕТАМ” Міністерства юстиції України) реалізує майно через мережу Інтернет. Працює на всій території України з 2014 року.

Відповідно до укладеного договору електронні земельні торги проводяться на електронному майданчику ДП «СЕТАМ» https://land.setam.net.ua/auctions

Так, подання заяв учасниками земельних торгів та проведення електронних аукціонів відбувається безпосередньо на зазначеному електронному майданчику.

З метою належної організації процесу подання заяв учасниками електронних земельних торгів доводимо до відома наступне

Користувач, який виявив намір придбати лот, зобов’язаний не пізніше, ніж за три робочих дні до дня проведення електронних земельних торгів

  • зареєструватися у системі електронних земельних торгів,
  • подати заяву про участь в таких торгах
  • сплатити реєстраційний та гарантійний внески в розмірі, на окремі рахунки виконавця електронних земельних торгів.

Інформація про дату проведення аукціону, виконавця електронних земельних торгів, строк подання заяв, реквізити для сплати реєстраційного та гарантійного внесків та їх розміри, а також інші обов’язкові відомості зазначені в інформації про лот на відповідному електронному майданчику https://land.setam.net.ua/auctions по кожному лоту окремо.

 

Реєстрація учасників на електронному майданчику, подання заяв та посвідчення копій доданих до заяви документів здійснюється з накладенням електронного цифрового підпису, тому для участі у електронних торгах обов’язковим є отримання такого підпису у органах ДФС для фізичних осіб та представників юридичних осіб, які будуть приймати участь у торгах.

У заяві про участь в електронних земельних торгах зазначаються такі відомості:

  • адреса електронної пошти для надсилання повідомлень;
  • контактний номер телефону;
  • поштова адреса;
  • реквізити рахунку учасника, на який повинен бути повернутий гарантійний внесок;
  • реєстраційний номер лота, щодо якого подається заява.

Крім того:

учасник – фізична особа додає до зазначеної заяви копію довідки про присвоєння йому реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків) та копію паспорта, а іноземний громадянин та особа без громадянства зазначають у заяві прізвище, ім’я та по батькові, громадянство (підданство) іноземної держави, постійне місце проживання в країні, громадянином (підданим) якої є особа;

користувач – фізична особа – підприємець зазначає у заяві прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові; реєстраційний номер облікової картки платника та номер та серію паспорта;

користувач – юридична особа зазначає у заяві найменування юридичної особи; код згідно з ЄДРПОУ; прізвище, ім’я, по батькові представника юридичної особи, уповноваженої підписувати від її імені документи; серію та номер документа, що посвідчує особу уповноваженого представника, реквізити документа, що підтверджує його повноваження; для іноземних юридичних осіб – найменування, місцезнаходження та державу, в якій зареєстрована юридична особа.

Неприпустимим є допущення помилок у найменуванні учасників земельних торгів, ідентифікаційних номерах фізичних осіб, кодах згідно з ЄДРПОУ юридичних осіб, контактній інформації та реквізитах, оскільки ці відомості зазначаються у протоколах проведення торгів та договорах оренди земельних ділянок, що є підставами для набуття прав оренди на земельні ділянки.

Разом із заявою про участь в електронних земельних торгах подаються документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків, копія документа, що посвідчує особу уповноваженого представника або копія наказу про призначення керівника для юридичної особи.

Після подання заяви виконавець земельних торгів забезпечує перевірку її відповідності встановленим  вимогам та у разі її відповідності автоматично присвоює заяві реєстраційний номер, фіксує дату і час її подання, реєструє користувача як учасника та не пізніше наступного дня після отримання документів надсилає йому аукціонний вхідний квиток.

Після отримання аукціонного вхідного квитка учасник не пізніше 19 год. 00 хв. дня, що передує дню проведення електронних земельних торгів, додає його до своєї заяви про участь та завантажених документів у системі електронних торгів. Аукціонний вхідний квиток є підставою для здійснення (активації) або анулювання учасником цінової пропозиції під час електронних земельних торгів.

Проведення електронних торгів оптимізує витрати часу та ресурсів для запуску аукціонів онлайн і позбавляє обмежень територіального принципу, який передбачає фізичну присутність покупця на місці проведення аукціону і є суттєвим обмежуючим фактором інтенсифікації торгів.

 

Додатково рекомендуємо переглянути відео-інструкцію щодо реєстрації учасника та подання заяви на участь у земельних торгах

 


ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ЛІКВІДАЦІЇ АВАРІЇ НА ЧАЕС!

 

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 551 «Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян», затверджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

Порядком передбачено створення регіональних комісій (на рівні обласних державних адміністрацій) з визначення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, що забезпечить єдиний підхід до розгляду ними документів і прийняття обґрунтованих рішень для визначення і підтвердження відповідного статусу, удосконалення порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, під час складання ядерних зарядів та проведення на них регламентних робіт.

Крім того, затверджено нові зразки бланків посвідчень для постраждалих громадян, віднесених до категорії 1, у яких передбачено розмежування за категоріями “Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС” та “Потерпілий від Чорнобильської катастрофи”, а також нові зразки бланків посвідчень для осіб, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт (категорія 1, 2 або 3) і постраждалим від радіаційного опромінення.

Провести заміну посвідчень у зв’язку із затвердженням нових зразків, постановою уряду визначено до 1 січня 2019 року.

З питань отримання інформації звертатись за адресою: м. Старокостянтинів, вул. К.Острозького, 28, кабінет № 1 або за телефоном 3-20-93.

 


Громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території

Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011р. № 555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні", проводиться громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території з метою впорядкування території для будівництва сонячної (фотовольтаїчної) електростанції (об'єкту альтернативної енергетики з використанням енергії сонця) земельної ділянки площею 7,1000 га та земельної ділянки площею 2,0000 га на території Березненської сільської ради в межах населеного пункту с.Березне Старокостянтинівського району Хмельницької області.

Замовником даної містобудівної документації є Березненська сільська

рада.

Ознайомитись з проектом детального плану території можливо в приміщенні Березненської сільської ради.

Розробником вищевказаної містобудівної документації є ПП "Крок Центр".

Громадське обговорення детального плану території відбудеться 12 листопада 2018 року в с.Березне Старокостянтинівського району Хмельницької області (приміщення сільської ради).

Початок о 11.00

 


Результати проведення конкурсу на зайняття посади головного спеціаліст грошових допомог відділу виплати та забезпечення соціального захисту населення Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

 


Увага! Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади

Наказ начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації від 27.07.2018 року №№ 30/ОД "Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади"

 

Умови проведення конкурсу на зайняття посади головного спеціаліст грошових допомог відділу виплати та забезпечення соціального захисту населення Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

  


 Стоп корупція!

Про випадки протиправних дій, в тому числі прийняття пропозиції, обіцянки або одержання службовою особою неправомірної вигоди, а так само прохання надати таку вигоду для себе чи третьої особи  за вчинення чи не вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє, чи надає неправомірну вигоду, чи в інтересах третьої особи  будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища стосовно працівників Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області та Хмельницької митниці ДФС звертатись до старшого оперуповноваженого з особливо важливих справ відділу внутрішньої безпеки Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області старшого лейтенанта податкової міліції Васильчука Олександра Івановича (тел. 098-864-30-53), який обслуговує Красилівську об’єднану державну податкову інспекцію (Волочиське, Деражнянське, Летичівське, Старокостянтинівське, Старосинявське відділення).

Службовий кабінет вказаного працівника знаходиться за адресою розташування відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Хмельницькій області: м. Хмельницький, вул. Свободи буд. 70, тел. (0382) 76-48-26. (факс), або скористайтеся сервісом «Пульc» тел. (044) 284-00-07).


Старокостянтинівський  місцевий центр з  надання безоплатної  вторинної правової допомоги повідомляє про  оголошення  конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.04.2018 № 1335/7 Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 02 травня 2018 року по 21 червня 2018 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

Деталі проведення конкурсу  ви можете переглянути за посиланням http://khmelnytskyi.legalaid.gov.ua/ua/1775-oholoshenyi-konkurs-z-vidboru-advokativ-iaki-zaluchaiutsia-dlia-nadannia-bezoplatnoi-vtorynnoi-pravovoi-dopomohy

 


Конкурс грантів "Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі"

Інститут економічних досліджень та політичних консультацій  у співпраці з «Європейською правдою», в рамках проекту «Просування реформ в регіони», який фінансується Європейським Союзом в рамках програми  «Підтримка громадянського суспільства в Україні» та Міжнародним фондом «Відродження» оголошує спеціалізований конкурс грантів «Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі»

Мета конкурсу – посилення залучення організацій громадянського суспільства до процесів публічного діалогу з органами влади щодо питань реалізації пенсійної реформи.

Проекти, подані на спеціалізований конкурс «Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі», мають бути спрямовані на активізацію громадського обговорення з зацікавленими сторонами впровадження закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 р. та публічного діалогу з органами влади щодо їх реалізації в одній чи декількох з наступних областей: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька або Херсонська області.

Проекти, подані на конкурс, мають передбачати:

- проведення аналізу неформальної зайнятості населення регіону та кількості трудових мігрантів, виявлення вразливих місцевих громад з великою кількістю осіб передпенсійного віку із недостатнім страховим стажем для нарахування пенсії,

- проведення оцінки стану обізнаності населення із недостатнім стажем виявлених вразливих громад щодо можливої затримки отримання пенсій,

- проведення порівняльної оцінки ефективності місцевих соціальних програм, місцевих пільг та допомог, виявлення кращих практик,

- аналіз реалізації пенсійної реформи на регіональному рівні, виявлення «вузьких» місць та «підводних каменів» реформи,

- діалог з зацікавленими сторонами впровадження пенсійної реформи через проведення презентаційних заходів і публічних обговорень результатів дослідження,

- розробку рекомендацій щодо реалізації пенсійної реформи в одній чи декількох з наступних областей: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька або Херсонська області.

До участі у конкурсі запрошуються неприбуткові організації громадянського суспільства, які мають:
• статус неприбутковості та офіційно зареєстровані в Україні не менше 1 року;
• спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування);
• запланували у бюджетах своїх проектів участь одного (двох) представників своєї організації у кожній з 2-денних конференцій, які припадають на період виконання проекту (перелік і дати запланованих конференцій див. нижче).

Досвід практичної роботи у сфері запропонованого проекту буде конкурентною перевагою. Вітається здійснення проектної діяльності у співпраці з іншими регіональними громадськими організаціями, організаціями аналітичного, експертного спрямування, ЗМІ.

Програма не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам та пов’язаним із ними ОГС.

Деталі за посиланням: http://www.ier.com.ua/ua/Grants?pid=5865


В Україні відкрито Центр кібербезпеки, який буде відбиватися
 від хакерських атак РФ

 

В Україні почав працювати Національний координаційний центр кібербезпеки для захисту об’єктів критичної інфраструктури від кіберагресії з боку Росії, який зможе виявляти хакерські атаки на ранніх стадіях і оперативно боротиметься із злочинцями.

Центр буде залучати відповідні підрозділи ЗСУ, СБУ, кіберполіції. Також структура проводить розвідку і виявляє шкідливі віруси в програмах ще до того, як вони починають діяти.

Росія чотири роки поспіль веде проти нашої країни кібернетичну війну, кібернетичну агресію. За цей час були атаковані інформаційні ресурси державної інфраструктури, суб’єктів критичної інфраструктури, фінансових установ, економіка, зокрема і приватний сектор. Україна втратила мільярди доларів, долаючи наслідки таких кіберінцидентів.

Центральне розвідувальне управління США з «високим ступенем достовірності» заявило, що за атакою вірусів на Україну стоять хакери російського Міноборони. Зокрема було названо Головне управління зовнішньої розвідки Генштабу (колишнє ГРУ).        

 


Громадська організація "Відкритий світ молоді" запрошує усіх бажаючих взяти участь в українсько-литовському семінарі "Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу державної служби", який відбудеться з 22 по 26 січня 2018 року 

З 22 по 26 січня 2018 року в м. Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні, Міністерства закордонних справ Литви заплановано українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу державної служби».

Метою семінару є актуалізація питань розвитку й вдосконалення системи комунікацій державної служби; ознайомлення із зарубіжним досвідом підвищення комунікативної компетентності фахівців державної служби; розвиток міжкультурної взаємодії в ході міжнародного співробітництва.

До участі у семінарі запрошуються фахівці територіальних підрозділів та установ Державної служби України, співробітники центрів паспортного сервісу, та інші зацікавлені спеціалісти з надання адміністративних послуг населенню України.

Просимо сприяти участі у вищезазначеному заході спеціалістів відомства та поінформувати підпорядковані районні, міські структурні підрозділи про організацію семінару, а також визначити, та розмістити інформацію про захід на підвідомчих веб-сайтах.

Витрати на проїзд, проживання та харчування передбачаються за рахунок учасників семінару або відряджуючої сторони.

За більш детальною інформацією звертатися до організаторів заходу за телефонами: 044-453-73-43, 067-449-13-41, 050-334-40-92, 063-539-71-20,                        050-311-32-80.

У разі необхідності оформлення шенгенської візи (тільки за відсутності біометричного закордонного паспорту!) документи надсилаються до 08 січня 2018 за адресою: м. Київ, вул. Бакинська, 37-г, офіс 306 після попередньої реєстрації за вказаними вище телефонами.

Додаток на 2-х арк. (орієнтовна програма та перелік необхідних документів для оформлення візи).

 

Орієнтовна програма перебування

української делегації в Литовській Республіці

 

Час

Захід

22.01.2018

07.00

Виїзд з м. Львів

07.00-10.00

Перетин державного кордону Україна–Польща

10.00-21.00

Переїзд до м. Вільнюс (Литва)

21.00

Прибуття до Вільнюса (час орієнтовний). Поселення в готелі

23.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09.00-11.00

Урочисте відкриття українсько-литовського семінару «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу державної служби» в Сеймі Литовської Республіки

11.00-13.00

Перша сесія «Актуальні питання розвитку кадрового потенціалу державної служби. Досвід Литви»

13.00-14.00

Обід

14.00-16.00

Друга сесія «Особливості формування комунікаційного процесу в державній службі. Обмін досвідом»

16.00-19.00

Екскурсія «Контрасти Вільнюса: Старе місто й богемна республіка Ужупіс»

19.00-20.00

Вечеря

24.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09.00-11.00

Третя сесія «Формування комунікативних мереж. Ефект комунікаційного процесу. Принципи побудови ефективних комунікацій»

11.00-13.00

Четверта сесія «Комунікативна компетентність як професійна цінність сучасного фахівця державної служби»

13.00-14.00

Обід

14.00-17.00

Екскурсія «Тракай: середньовічні замки і культура караїмів»

17.00-19.00

П’ята сесія «Структура і модель комунікативної компетентності. Елементи конструктивної комунікації. Міжкультурна ділова комунікація»

19.00-20.00

Вечеря

25.01.2018

07.00-08.00

Сніданок

08.00-10.00

Закриття українсько-литовського семінару. Вручення сертифікатів

10.00-17.00

Переїзд до м. Варшава (Польща)

17.00-19.00

Екскурсія «Визначні пам’ятки Старого міста Варшави»

19.00-20.00

Вечеря. Поселення в готелі

20.00-21.00

Тренінг «Емоційна компетентність як умова професійності фахівця»

26.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09:00-20:00

Виїзд в Україну. Перетин державного кордону

21:00

Прибуття до м. Львів

  

Увага! У разі необхідності оформлення шенгенської візи (тільки за відсутності біометричного закордонного паспорту, у діючі паспорти старого зразка!) документи надсилаються до 08 січня 2018 за адресою: м. Київ, вул. Бакинська,             37-г, офіс 306 після попередньої реєстрації за телефонами: 044-453-73-43,                     067-449-13-41, 050-334-40-92, 063-539-71-20, 050-311-32-80.

 

Перелік документів, необхідних для оформлення Шенгенської візи

 

  1. Оригінал закордонного паспорту громадянина України (термін дії паспорту як мінімум ще 3 місяці)
  2. 2 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблені в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70–80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.
  3. Ксерокопія закордонного паспорту – усіх сторінок з відмітками.
  4. Ксерокопія внутрішнього паспорту громадянина України – усіх сторінок з відмітками.
  5. Довідка з місця роботи про посаду та розмір заробітної плати за останні шість місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.
  6. Довідка з банку про рух коштів на рахунку за останні 3 місяці.
  7. Для приватних підприємців: довідка від Державної податкової інспекції про розмір і джерела доходів.
  8. Для пенсіонерів: довідка про розмір пенсії за останні 6 місяців.

________________________________________________________________________________________________________________

До уваги громадян!

Реагування на випадки захоплення земель чи збіжжя.

 З метою  своєчасного реагування на виникнення фактів порушень прав власників земельних ділянок, забезпечення комплексного підходу у боротьбі з незаконним заволодінням земельних ділянок сільськогосподарського призначення, оперативного реагування на будь-які порушення прав землевласників розпорядженням голови районної державної адміністрації №169/2017-р від 21.09.2017 року створено оперативний штаб зі сприяння реагування на випадки захоплення земель аграріїв чи збіжжя.

Засідання штабу буде проводитись по мірі необхідності, але не рідше одного разу на тиждень.

За інформацією звертатись в управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації за тел. 3-25-71.

 

Начальник управління агропромислового розвитку РДА В.Бурлаков

 


Старокостянтинівська районна державна адміністрація оголошує конкурс з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу по організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Старокостянтинівського району.

У конкурсі можуть брати участь підприємства та організації, які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Форму заяви для участі у конкурсі можна отримати за адресою м.Старокостянтинів, вул.К.Острозького, 70, 2-й поверх, каб.26 або веб-сайті Старокостянтинівської районної державної адміністрації staradm.gov.ua.

Документи приймаються до 2 жовтня 2017 року за адресою: м.Старокостянтинів, вул.К.Острозького, 70, 2-й поверх, каб.26.

Телефон для довідок (03854)3-11-37.

Документи, які надійшли після встановленого терміну, не розглядаються.

Конкурс відбудеться 9 жовтня 2017 року о 10.00 год. за адресою: м.Старокостянтинів, вул.К.Острозького, 70, 3-й поверх, приміщення малого залу засідань.

Перелік документів для участі в конкурсі:

  1. Заява на участь у конкурсі згідно затвердженого зразка.
  2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання.
  3. Копія довідки про внесення підприємства (організації) до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України.
  4. Довідка державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по податках, зборах та інших обов’язкових платежах.
  5. Копія Статуту (Положення) підприємства (організації).
  6. Документи, які підтверджують відповідність підприємства (організації) кваліфікаційним вимогам:
  • копії документів, що засвідчують кваліфікацію фахівців у галузі пасажирського автомобільного транспорту;
  • опис матеріальних ресурсів та технологій, які передбачається використовувати для забезпечення функціонування робочого органу;
  • документальне підтвердження наявності не менше як трирічного досвіду роботи з питань організації пасажирських перевезень;
  • копії документів, що засвідчують наявність у власності (користуванні) претендента приміщення для організації роботи (виконання функцій) робочого органу.

Умови проведення конкурсу розміщені на веб-сайті Старокостянтинівської районної державної адміністрації: staradm.gov.ua.

 

Умови конкурсу

 

Форма заяви

 

 


Старокостянтинівська районна державна адміністрація Хмельницької області повідомляє, що 06 липня 2017 року відбувся конкурсний відбір на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії "В" –  головного спеціаліста сектору з питань цивільного захисту районної державної адміністрації.

         Відповідно до Закону України про "Державну службу" та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 інформуємо, що переможцем конкурсу стала Бурлака Майя Сергіївна.

 

         Результати проведення конкурсу:

 

з/п

Найменування посади

Прізвище, ім'я, по батькові

Результати (загальна кількість балів)

Примітка

1.

Головний спеціаліст сектору з питань цивільного захисту Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

Бурлака

Майя

Сергіївна

6,8

переможець конкурсу

Другого за результатами конкурсу кандидата не визначено, оскільки для участі в конкурсі подано документи одним кандидатом

 

           

 


Розпорядження голови районної державної адміністрації від 13.06. 2017 № 71/2017-р/к “Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади” державного службовця категорії “В” - головного спеціаліста сектору з питань цивільного захисту Старокостянтинівської РДА

 

У М О В И проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії "В" – головного спеціаліста сектору з питань цивільного захисту Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

 


Розпорядження голови районної державної адміністрації від 22.05.2017 року №62/2017-р “Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади” державного службовця категорії “Б” –заступника голови Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

 

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – заступника голови Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

___________________________________________________________

Результати проведення конкурсу

Переглянути

________________________________________

 

Наказ начальника управління соціального захисту населення Старокостянтинівської райдержадміністрації від 06.06.2017 року №22/К “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади” державного службовця категорії “В” – головного спеціаліста призначення допомог відділу обробки документів управління Старокостянтинівської районної державної адміністрації

 

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста призначення допомог відділу обробки документів управління соціального захисту населення Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

________________________________________________________________________________________________________________________

 

Наказ начальника управління соціального захисту населення Старокостянтинівської райдержадміністрації від 06.06.2017 року №23/К “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади” державного службовця категорії “В” – головного спеціаліста (архіваріуса) відділу прийому громадян управління Старокостянтинівської районної державної адміністрації

 

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста (архіваріуса)  відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Старокостянтинівської районної державної адміністрації Хмельницької області

 

 

скачать софт
Пошук
До уваги громадян
Центр надання адмінпослуг
Я маю право
Все про субсидії
Зразки заяви про призначення субсидії, декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії та інструкції про порядок заповнення.

Переглянути детальну інформацію

Роз'яснення щодо отримання субсидій.

Переглянути детальну інформацію

Калькулятор розрахунку субсидії

Калькулятор розрахунку субсидії

До уваги громадян

Основні заходи Старокостянтинівської райдержадміністрації заплановані на наступний тиждень

Переглянути детальну інформацію

П Е Р Е Л І К ЗАХИСНИХ СПОРУД – ПРОТИРАДІАЦІЙНИХ УКРИТТІВ (ПРУ), ЯКІ РОЗМІЩЕНІ НА ТЕРИТОРІЇ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ СТАНОМ НА 23.12.2019 РОКУ

Переглянути детальну інформацію

Перелік пунктів обігріву у Старокостянтинівському районі

Переглянути детальну інформацію

Старокостянтинівський міськрайонний сектор філії Державної установи "Центр пробації" у Хмельницькій області

Переглянути детальну інформацію
Телефон довіри
З метою забезпечення виконання завдань, передбачених Законом України "Про запобігання корупції", вважаються телефоном довіри облдержадміністрації контакти: (0382) 65-00-87,
email: stop_korupzia@ukr.net
Про відомі факти вчинення корупційних діянь посадовими особами повідомляти на "телефон довіри"
Влада проти корупції
З метою виконання завдань щодо протидії корупції, забезпечення вирішення конфліктних питань громадянами в районних органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування при отриманні ліцензій, спеціальних дозволів або будь-яких інших послуг у земельній сфері, у сфері медичного обслуговування тощо, при зволіканнях у виготовленні документації державними службовцями, а також при безпосередньому зіткненні з фактами здирництва та хабарництва, просимо звертатися на телефон "довіри" районної державної адміністрації 3-15-69.
Отримав субсидію - бережи енергоресурси!
Я МАЮ ПРАВО! Про проект
Я МАЮ ПРАВО! Я зміг захистити свій бізнес! Зможеш ...
Я МАЮ ПРАВО! Я захистила свої права! Якщо будеш ді ...
Я МАЮ ПРАВО! Я маю право на безоплатну правову доп ...
Інтерактивна карта

Інтерактивна карта регіональних/міських програм відшкодування частини відсотків/суми за кредитами для населення та ОСББ (ЖБК) на утеплення

Інтерактивна інвестиційна карта

Інтерактивна інвестиційна карта з енергоефективності та відновлювальної енергетики України - UA MAP

Зміни одне життя

Зміни одне життя

Календар
    Січень 2020    
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Погода
Архів
Січень 2020 (11)
Грудень 2019 (22)
Листопад 2019 (28)
Жовтень 2019 (19)
Вересень 2019 (20)
Серпень 2019 (25)