ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Центр надання адміністративних послуг, який з 19 грудня 2013 року працює в м. Старокостянтинові, створений саме для вас. Відтепер, щоб отримати дозвіл, довідку чи погодження, не потрібно витрачати час на вистоювання в чергах під кабінетами, а все це можна зробити в одному місці.
 До безперечних переваг роботи Центру надання адміністративних послуг можна сміливо віднести спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг, протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг, повне інформування клієнтів та відвідувачів Центру з будь-яких спірних або незрозумілих питань.
Серед послуг Центру — послуги з оформлення паспорта, реєстрації місця проживання, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації прав на нерухоме, видача документів у сфері будівництва, видача документів у сфері дозвільної діяльності.
Метою створення Центру надання адміністративних послуг у місті Старокостянтинові є реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем «руху» до бажаного результату, усунення «білих плям» у діяльності, якою ніхто не займався або відповідальність за яку була суто номінальною.

Запрошуємо всіх мешканців району скористатися послугами Центру!
 


 

 


 Центр надання адміністративних послуг Старокостянтинівської райдержадміністрації

Адреса: м.Старокостянтинів, вул. К.Острозького 66

Транспортне сполучення: Зупинка "Дружба"; міський транспорт загального користування №2, 3, 5, 5а, 7, 9, 9а. 10, 11

Контакти:
Рецепція (03854) 3-22-10
Реєстраційна служба (03854) 3-04-01
Дозвільний центр (03854) 3-22-10
Управління держземагентства
Керівник Центру надання адміністративних послуг – Опанчук Людмила Федорівна

e-mail: cnapst@ukr.net


Про внесення змін до Положення про Центр надання адміністративних послуг Старокостянтинівської районної державної адміністрації 

Переглянути


ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг Старокостянтинівської
районної державної адміністрації

Переглянути


РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг Старокостянтинівської районної державноїадміністрації

Розпорядження

Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Старокостянтинівської районної державної адміністрації


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________

В приміщені ЦНАП надаються супутні послуги:

                 - виготовлення ксерокопій;
                 - купівля канцелярських товарів;
                 - купівля друкованих видань.


Інформаційні картки адміністративних  послуг

 

  1. Інформаційні картки управління агропромислового розвитку РДА.
  2. Інформаційні картки сектору містобудування, архітектури, будівництва та регіонального розвитку РДА.
  3. Інформаційні картки управління Держгеокадастру у Старокостянтинівському районі.
  4. Інформаційні картки Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.
  5. Інформаційні картки районного сектору управління державної міграційної служби України в Хмельницькій області.
  6. Інформаційні картки відділу освіти, молоді та спорту РДА.
  7. Інформаційні картки Старокостянтинівського районного сектору ДСНС у Хмельницькій області.
  8. Інформаційні картки служби у справах дітей РДА.


 


 


До уваги підприємців і юридичних осіб
міста та району!
Запрацював новий он-лайн сервіс Міністерства юстиції України!


Переглянути


Перелік
землевпорядних організацій, які здійснюють роботи у сфері землеустрою та оцінки земель, топографо-геодезичні та картографічні роботи, а також надають консультативну допомогу з питань геодезичних вимірів земельної ділянки, складання та погодження документації із землеустрою, виправлення помилок у відомостях про земельні ділянки

 
Приватне підприємство «ЗЕМПРОЕКТ»
 
вул. Острозького, 28 м. Старокостянтинів
 
 т. 3-34-46; 067-381-79-79
 
графік роботи з 8.00 год. до 17.00 год.
 
Директор -  Лахтадир Сергій Олександрович
 
 
Земельно-аграрний центр «КАРАТ»
 
вул. Миру, 7/6 м. Старокостянтинів
 
тел. 0677557675
 
графік роботи з 8.00 год. до 17.00 год.
 
Директор -  Антонюк В.В.
 
 
Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»
Хмельницька регіональна філія Старокостянтинівський районний виробничий відділ
 
вул. Острозького, 28 м. Старокостянтинів
 
т. 3-12-43; 3-01-54
 
графік роботи з 8.00 год. до 17.00 год.
 
Директор філії - Рожик Іван Борисович - (067 383 13 62)
 
 

АНКЕТА
щодо якості надання адміністративних послуг в  Центрі надання адміністративних послуг Старокостянтинівської районної державної адміністрації

Переглянути

___________________________________________________________________________________________________

Перелік документів дозвільного характеру, які надаються через Центр надання адміністративних послуг РДА

__________________________________________________________________________________________________

Нормативно-правова база щодо видачі документів дозвільного характеру

__________________________________________________________________________________________________

Застосування принципу мовчазної згоди при видачі документів дозвільного характеру

__________________________________________________________________________________________________

 Зразки заповнення заяв і декларацій

  1. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; центрів розведення племінних тварин, підприємствах/об'єднаннях з племінної справи, селекційних, селекційно-технологічних та селекційно-гібридних центрах, іподромах, станціях оцінки племінних тварин; з виробництва та обігу ветеринарних препаратів; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів ( Управління ветеринарної медицини в Старокостянтинівському районі).
  2. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів), які займаються виробниц-твом харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків (Управління ветеринарної медицини в Старокостянтинівському районі).
  3. Декларація відповідності об'єкта (об'єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (Старокостянтинівський районний сектор ДСНС у Хмельницькій області).
  4. Дозвіл на експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами(Сільські ради району(30).
  5. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  6. Дозвіл на спеціальне водокористування. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  7. Дозвіл на розміщення відходів (крім небезпечних відходів).. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  8. Погодження ліміту на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних та твердих побутових відходів). (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  9. Висновок державної екологічної експертизи. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  10. Дозвіл на спеціальне використання об'єктів тваринного світу. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  11. Декларація про утворення відходів. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  12. Декларація про початок виконання підготовчих робіт. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  13. Декларація про початок виконання будівельних робіт. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  14. Декларація про готовність обєкта до експлуатації. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  15. Дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов’язана з виконанням робіт та експлуатацією об’єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. (Територіальне управління Держгірпромнагляду по Хмельницькій області).
  16. Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства. (Територіальне управління Держгірпромнагляду по Хмельницькій області).
  17. Погодження маршруту дорожнього перевезення небезпечного вантажу. (Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Хмельницькій області).

_________________________________________________________________________________________________

Бланки заяв і декларацій 

  1. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; центрів розведення племінних тварин, підприємствах/об'єднаннях з племінної справи, селекційних, селекційно-технологічних та селекційно-гібридних центрах, іподромах, станціях оцінки племінних тварин; з виробництва та обігу ветеринарних препаратів; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів ( Управління ветеринарної медицини в Старокостянтинівському районі).
  2. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів), які займаються виробниц-твом харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків (Управління ветеринарної медицини в Старокостянтинівському районі).
  3. Декларація відповідності об'єкта (об'єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (Старокостянтинівський районний сектор ДСНС у Хмельницькій області).
  4. Дозвіл на експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами(Сільські ради району(30).
  5. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  6. Дозвіл на спеціальне водокористування. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  7. Дозвіл на розміщення відходів (крім небезпечних відходів).. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  8. Висновок державної екологічної експертизи. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  9. Дозвіл на спеціальне використання об'єктів тваринного світу. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  10. Декларація про утворення відходів. (Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації).
  11. Декларація про початок виконання підготовчих робіт. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  12. Декларація про початок виконання будівельних робіт. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  13. Декларація про готовність обєкта до експлуатації. (Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області).
  14. Дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов’язана з виконанням робіт та експлуатацією об’єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. (Територіальне управління Держгірпромнагляду по Хмельницькій області).
  15. Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства. (Територіальне управління Держгірпромнагляду по Хмельницькій області).
  16. Погодження маршруту дорожнього перевезення небезпечного вантажу. (Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Хмельницькій області).

___________________________________________________________________________________________________

Громадські об'єднання реєструватимуть у місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Спрощення подачі документів для реєстрації громадських об'єднань — ще одне нововведення від Міністерства юстиції, яке чекає на українців уже з середини липня.

Відповідно до наказу Мін'юсту «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5 подати документи про реєстрацію громадських об'єднань можна буде не лише до обласних управлінь юстиції, а й до більш ніж 100 центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги по всій країні.

У Хмельницькій області діє чотири таких центри — у Кам'янці-Подільському (вул. Пушкінська, буд. 44),  Старокостянтинові (вул. Миру, буд. 1/2, 1 поверх), Хмельницькому (вул. Соборна, буд. 75, 2 поверх) та Шепетівці (вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 44). Важливо, що нові функції, які отримають центри, дадуть змогу мешканцям області реєструвати громадські організації на місцях.

Найближчим часом планується провести навчання працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та забезпечити їм доступ до програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань тощо.

 

 

Для довідки:

Місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги розпочали свою роботу з 1 липня 2015 року. Основна їхня функція — забезпечення доступу до безоплатної правової допомоги в цивільних та адміністративних справах для цілої низки соціально незахищених категорій громадян. Надання вторинної правової допомоги для осіб, які належать до визначених законодавством вразливих категорій і звернулися до центру, є безкоштовним, оскільки послуги адвокатів оплачуються з державного бюджету.

 

Додаткова інформація для журналістів:

Прес-конференція Павла Петренка - https://www.facebook.com/PavloPetrenko.official/?fref=nf

Публікація на сайті Координаційного центру з надання правової допомоги - http://legalaid.gov.ua/ua/holovna/132-cherven-2016/1781-mistsevi-tsentry-otrymaiut-novu-funktsiiu-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan

__________________________________________________________________________________________________ 

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ 

 Державна реєстрація громадських об’єднань: новий аспект

Державна реєстрація громадського об'єднання

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії

Державна реєстрація структурного утворення політичної партії

Згода на збір та обробку персональних даних

Особливості створення структурних утворень політичної партії

Плата за реєстрацію

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації

 __________________________________________________________________________________________________

Перелік адмінпослуг та інформаційні картки по реєстрації громадських формувань

 

№п/п

 

Найменування адмінпослуги

1.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання 

2.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання

3.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації

4.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації

5.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання

6.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

7.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

8.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання

9.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання

10.

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

11.

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

12.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

13.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

14.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

15.

Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

16.

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

17.

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

18.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

19.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

20.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

21.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

22.

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії

23.

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії

24.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

25.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

26.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

27.

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до                  01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

28.

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

29.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

30.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

31.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

32.

Рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

33.

Державна реєстрація створення творчої спілки,територіального осередку творчої спілки

34.

Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

35.

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

36.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

37.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

38.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

39.

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців 

40.

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

__________________________________________________________________________________________________ 

ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТКИ ПО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення громадського об’єднання 

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців 

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення структурного утворення політичної партії

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення структурного утворення політичної партії

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

 __________________________________________________________________________________________________

 ЗРАЗКИ ЗАЯВ

Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи

Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи

Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи

________________________________________________________________________________________________________________________ 

ОН-ЛАЙН КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДЯН У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ IGOV

 

За ініціативи Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області запроваджено онлайн консультування громадян щодо державної реєстрації  громадського об’єднання через Портал державних послуг - iGov.

 

За допомогою вказаного електронного сервісу заявник має змогу:

1) ознайомитись з короткою інформацією щодо порядку створення та реєстрації громадського об’єднання;

2) завантажити зразки усіх необхідних документів для реєстрації громадського об’єднання (протоколу, статуту, заяви тощо);

3) направити підготовлений пакет документів для проведення державної реєстрації громадського об’єднання державному реєстратору Головного територіального управління юстиції для перевірки  його на відсутність підстав для зупинення розгляду документів чи відмови у державній реєстрації.

4) за результатом попереднього розгляду – отримати перевірений пакет документів з відповідними зауваженнями.

 

Як працює он-лайн консультування?

  1. Необхідно зайти на веб-сайт Проталу державних послуг (за посиланням - https://igov.org.ua), перейти на вкладку «Послуги для бізнесу» та обрати серед запропонованих послуг ту, яка Вас цікавить (наприклад: консультування з питань державної реєстрації громадського об’єднання з правом юридичної особи).
  2. Ознайомтесь з короткою інформацією щодо порядку та строків надання відповідної адміністративної послуги на вкладці «Як працює».
  3. Оберіть свій регіон (Хмельницька область) та ідентифікуйтесь на веб-сайті за допомогою BankID (шляхом введення логіна/пароля Вашого інтернет-банка, наприклад, Приват24).
  4. Заповніть необхідну інформацію про себе (контактний номер телефону, e-mail), ознайомтесь зі зразками необхідних Вам документів. Завантажте підготовлений пакет документів або просто напишіть запитання державному реєстратору, яке Вас цікавить, та замовте послугу.
  5. Про отримання документів державним реєстратором Вас буде проінформовано шляхом надсилання листа на електронну скриньку.
  6. Протягом декількох днів спеціаліст опрацює Ваше звернення, перевірить документи на наявність підстав для зупинення їх розгляду чи відмови у державній реєстрації, зробить відповідні зауваження у документах та направить відповідь.
  7. Про надходження відповіді Вас буде проінформовано шляхом надсилання листа на електронну скриньку.
  8. Перегляньте відповідь державного реєстратора на веб-сайті Проталу державних послуг (за посиланням - https://igov.org.ua) у розділі «Мій журнал».

Буклет он-лайн консультування


скачать софт
Пошук
До уваги громадян
Все про субсидії
Зразки заяви про призначення субсидії, декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії та інструкції про порядок заповнення.

Переглянути детальну інформацію

Роз'яснення щодо отримання субсидій.

Переглянути детальну інформацію

Калькулятор розрахунку субсидії

Калькулятор розрахунку субсидії

До уваги громадян

Електронний каталог соціальних послуг Старокостянтинівського району

Переглянути детальну інформацію

енергоефективний калькулятор

Переглянути детальну інформацію

Основні заходи Старокостянтинівської райдержадміністрації заплановані на наступний тиждень

Переглянути детальну інформацію
Телефон довіри
З метою забезпечення виконання завдань, передбачених статтями 5, 19, 27 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", вважаються телефоном довіри облдержадміністрації контакти: (0382) 65-00-87,
email: stop_korupzia@ukr.net
Про відомі факти вчинення корупційних діянь посадовими особами повідомляти на "телефон довіри"
Влада проти корупції
З метою виконання завдань щодо протидії корупції, забезпечення вирішення конфліктних питань громадянами в районних органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування при отриманні ліцензій, спеціальних дозволів або будь-яких інших послуг у земельній сфері, у сфері медичного обслуговування тощо, при зволіканнях у виготовленні документації державними службовцями, а також при безпосередньому зіткненні з фактами здирництва та хабарництва, просимо звертатися на телефон "довіри" районної державної адміністрації 3-15-69.
Отримав субсидію - бережи енергоресурси!
Інтерактивна карта

Інтерактивна карта регіональних/міських програм відшкодування частини відсотків/суми за кредитами для населення та ОСББ (ЖБК) на утеплення

Календар
    Липень 2017    
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Погода