Відбулось розширене засідання колегії районної державної адміністрації

Відбулось розширене засідання колегії районної державної адміністрації

24 вересня 2015 року / 1 798 переглядів
24 вересня під очільництвом голови районної державної адміністрації Михайла Яснюка відбулось розширене засідання колегії райдержадміністрації. У порядку денному засідання колегії розглянули 5 питань:

1. Про стан виконання заходів з підготовки об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимових умовах 2015/2016 року.

2. Про звіт начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадмі-ністрації "Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей в районі у 2015 році".

3. Про здійснення виконавчим комітетом Губчанської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

4. Про стан охорони праці та промислової безпеки у районі.

5. Про план роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2015 року.

По першому питанні "Про стан виконання заходів з підготовки об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимових умовах 2015/2016 року" слово для виступу надавалось завідувачу сектору цивільного захисту населення, житлово-комунального господарства райдержадміністрації Мартиненку Сергію Васильовичу, начальнику відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Гниліцькому Миколі Володимировичу та головному спеціалісту відділу культури, національностей, релігій та туризму райдержадміністрації Шубіній Вікторії Василівні.

Доповідачі зазначили, що для забезпечення підготовки об’єктів житлово-комунального господарства і соціально-культурного призначення в районі та з метою належного і своєчасного початку проведення опалювального сезону 2015/2016 років, на виконання розпорядження голови районної адміністрації від 05.05.2015 року №71/2015-р "Про підсумки проходження опалювального сезону 2014/2015 року та підготовку об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Старокостянтинівського району до роботи осінньо-зимового періоду 2015/2016 року" виконано значний обсяг організаційно-технічних заходів з підготовки до нового опалювального сезону.

Відпрацьовано комплексний план заходів з підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та об'єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2015/2016 року. Розроблено окремі плани по всіх установах, підприємствах та організаціях.

За дорученням голови райдержадміністрації у районі було створено робочі групи з перевірки об’єктів соціально-культурної сфери щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2015/16 року.

У районі функціонують 67 закладів охорони здоров’я (Старокостянти-нівська ЦРЛ, 10 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 56 фельдшерсько-акушерських пунктів), 13 з яких опалюється природним газом, 1 заклад електроопаленням та 53 заклади на пічному опаленні. Підготовлено до опалювального сезону 67 закладів. Станом на 20.09.2015 року заготовлено 380 м3 дров з необхідних 380 м3 (100%), потреба у вугіллі відсутня.

На виконання заходів по енергозбереженню проведено капітальний ремонт даху інфекційного відділення центральної районної лікарні, замінено 20 вікон та 6 дверей на металопластикові у 6 закладах.

На випадок відключення електроенергії центральна лікарня забезпечена автономним джерелом живлення дизель-генератором потужністю 150 (кіловат) кВт/год, який може працювати безперервно 5-8 год.

У районі функціонує 110 закладів культури: 65 закладів клубного типу, 42 бібліотечні установи, районний історико-краєзнавчий музей, Самчиківська дитяча художня школа традиційного народного мистецтва, Староостропільська дитяча музична школа.

Із загальної кількості об’єктів культури, які знаходяться в сільській місцевості в осінньо-зимовий період опалюються 37, з них:

- 4 установи, які мають центральне опалення;

- 5 установ, які мають електричне опалення;

- 5 установ, які мають газове опалення;

- 23 установи, які мають пічне опалення

За рахунок бюджетних, спеціальних та позабюджетних коштів проведено ремонт установ культури на суму 161 тис. грн. Замінено 17 вікон на металопластикові в центральній районній бібліотеці та 6 дверей у Самчиківській дитячій художній школі.

Станом на 20.09.2015 року в установи культури району завезено 47 м3 дров з необхідних 60 м3 (78%) та 0 тон вугілля з необхідних 48 тон, що складає 0% від потреби.

Мережа навчальних закладів району складає 36 загальноосвітніх навчальних заклади та 27 дошкільних.

Філія "Старокостянтинівський райавтодор" на території району обслуговує 463 км доріг загального користування. З метою забезпечення безперебійного руху транспорту на автодорогах району філії "Старокостянтинівський райавтодор" визначено основні заходи щодо підготовки до стабільної роботи дорожнього комплексу в осінньо-зимовий період. Однак, на даний час заготовлено лише 0,380 тис.тонн піску з необхідних 3,4 тис.тонн (8,8%) та 71 тонн солі з 346 тонн (20,5%), створений запас протиожеледної суміші 0,580 тис.тонн з необхідних 3,7 тис.тонн (13,5%). Проблемним залишається питання заготівлі паливо-мастильних матеріалів. При потребі 5 тонн бензину та 8 тонн дизельного палива запас паливо-мастильних матеріалів відсутній.

У наявності 14 одиниць снігоочисної техніки, з яких підготовлено до роботи в осінньо-зимовий період 11 одиниць (78%). Потребують поточного ремонту 3 одиниці техніки. Філією укладено 2 угоди з іншими організаціями, якими передбачено залучення додаткової снігоприбиральної техніки

Станом на 20.09.2015 року сільськими радами укладено 25 угод з підприємствами та організаціями району на залучення в зимовий період 40 одиниць снігоочисної техніки для очистки від снігу вулиць і доріг комунальної власності. Проводиться робота щодо створення запасу паливно-мастильних матеріалів (не менш ніж 300 літрів) та передбачення в резервних фондах місцевих бюджетів необхідних коштів.

Для забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання в осінньо-зимовий період проведено:

- планово-технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем -13580 абонентів (по плану 14334);

- приладне обстеження газопроводів – 232,345 км (по плану 255,187 км);

- поточний ремонт ГРП, ШРП – 33 шт. (по плану 33 шт.).

Старокостянтинівським районним сектором ГУ ДСНС у Хмельницькій області відпрацьовані та погоджені з райдержадміністрацією та Головним управлінням ДСНС у Хмельницькій області оперативні плани спільних дій, спрямованих на запобігання аваріям у системах електро- і газопостачання підприємств усіх форм власності та локалізації наслідків таких аварій.

По другому питанні "Про звіт начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації "Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей в районі у 2015 році" слово для звіту надавалось начальнику відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Гниліцькому Миколі Володимировичу. Літня оздоровча кампанія у 2015 році на території району проводилась відповідно до Закону України від 4 вересня 2008 року №375-VІ «Про оздоровлення та відпочинок дітей».

27 сільських рад мають власні програми оздоровлення дітей на 2013-2015 роки. Цього року більшість з них передбачили у своїх бюджетах відповідні кошти на оздоровлення дітей у 2015 році.

Завдяки зусиллям влади та громадськості на території району вдалось зберегти позаміський заклад оздоровлення та відпочинку «Калинівка» в

с. Калинівка. Цього року в закладі проведено поточний ремонт спальних корпусів, їдальні, всіх господарських приміщень, замінено вікна і двері в спальному корпусі № 2 на металопластикові, облаштовано вхідний ганок, покладено тротуарну плитку біля другого спального корпусу, встановлено нові паркові лавочки, гойдалки, місця відпочинку, переоснащено кухонний блок: встановлено нові плити, холодильну шафу.

У 2015 році «Калинівка» працювала у 2 зміни по 21 день з 8 червня по 21 липня. Всього за 42 дні у закладі оздоровлення та відпочинку оздоровлено 242 дитини та підлітки.

Крім дітей Старокостянтинівського району в закладі оздоровлення та відпочинку «Калинівка» оздоровились:

52 дитини з м. Старокостянтинова;

24 дитини – з Полонського району;

9 дітей – з м. Хмельницький;

4 дитини – з Старосинявського району;

2 дитини – з м. Київ;

2 дитини – з м. Шепетівка;

2 дитини – з м. Чернівці;

1 дитина – з м. Вінниця;

1 дитина – з Красилівського району.

Як уже зазначалось, сприяло збільшенню кількості оздоровлених дітей і підключення до проведення літньої оздоровчої кампанії сільських рад нашого району, за кошти яких у ПЗОВ «Калинівка» було оздоровлено 30 дітей.

Роботу по підбору та направленню дітей до «Калинівки» загалом успішно провели усі загальноосвітні навчальних заклади та відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

Традиційно діти нашого району оздоровлюються за його межами як за бюджетні кошти, так і за кошти батьків. У 2015 році станом на 20.09.2015 р. за межами району безкоштовно оздоровились 22 дитини пільгових категорій. З них:

Український дитячий центр «Молода Гвардія» - 5

Дитячий оздоровчий табір-санаторій «Лісова пісня» - 10

Дитячо-юнацький оздоровчий комплекс «Чайка» - 4

Заклад санаторного типу «Дністровська чайка» - 3.

Процес оздоровлення також проходять діти під час санаторно-курортного лікування. З початку року в санаторіях побували 40 дітей.

Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій, які потребують особливої уваги і турботи збоку держави, завжди є головним напрямом у проведенні літніх оздоровчих кампаній і 2015 рік – не виняток.

Цього року повністю забезпечено оздоровленням та відпочинком

34 дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування;

98 дітей з багатодітних та малозабезпечених родин;

2 дітей-інвалідів;

3 дитини, які постраждали від аварії на ЧАЕС;

3 талановитих і обдарованих дітей;

1 дитина внутрішньо переміщених осіб;

17 дітей, батьки яких беруть участь у проведенні АТО.

Всього оздоровленням та відпочинком у 2015 році охоплено 308 дітей, що становить 9 % від загальної кількості дітей шкільного віку (3387 дітей віком від 7 до 17 років включно – за даними Головного управління статистики у Хмельницькій області).

По третьому питанні "Про здійснення виконавчим комітетом Губчанської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади" слово для інформації надавалось керівнику апарату райдержадміністрації Літвінчуку Андрію Володимировичу та Губчанському сільському голові Лукашуку Сергію Васильовичу. Виконавчим комітетом вживаються заходи на виконання доходної частини бюджету сільської ради.

Станом на 01 вересня 2015 року власні бюджетні надходження виконані на 137,1%, надійшло 434,3 тис. грн.

Поряд з цим, фактичні надходження єдиного податку з фізичних осіб становлять 74,5%, адміністративні збори та платежі 65,8%, а по "Державному миту" виконання плану забезпечено на 0,8%.

Видатки на утримання бюджетних установ профінансовані в основному у запланованих обсягах.

Вживаються заходи щодо виконання делегованого повноваження у сфері регулювання земельних відносин. Площа земель території сільської ради становить 3776,8 га, в тому числі 2800,5 га ріллі. Землі сільськогосподарського призначення використовуються майже в повних обсягах.

Належним чином забезпечується виконання делегованого повноваження у сфері соціального захисту населення. Соціальним працівником обслуговується 19 одиноких громадян. Ведеться облік громадян, які мають право і користуються соціальними пільгами.

У цілому на території сільської ради проживає:

- 4 чол. інваліди війни;

- 57 учасників війни;

- 147 дітей війни.

На території Губчанської сільської ради виховується 103 дитини шкільного та дошкільного віку, а також розміщений один навчальний заклад: Губчанський навчально-виховний комплекс, у якому здобувають освіту 59 учнів і виховується 26 дошкільнят.

Правопорушень серед неповнолітніх протягом поточного року не виявлено.

На території Губчанської сільської ради розташовані два медичних заклади – фельдшерсько-акушерські пункти у с.Губча та с.Зеленці, які обслуговують 638 жителів чотирьох населених пунктів.

Приміщення ФАПів перебувають на пічному опаленні. Паливо заготовлено в достатній кількості.

Для надання невідкладної медичної допомоги за 8 місяців 2015 року отримано медикаментів на суму 1910,83 грн., що складає 2 грн. 99 коп. на одного жителя.

У фельдшерсько-акушерському пункті с.Зеленці не проведено поточний ремонт.

На території Губчанської сільської ради функціонують 5 закладів культури: будинок культури та бібліотека с.Губча, клуби у с.Зеленці, с.Партинці та с.Мальки.

У виконавчому комітеті сільської ради на належному рівні організовано ведення діловодства. Протягом січня-серпня 2015 року до сільської ради надійшло 43 вхідних документи. Журнали реєстрації документів ведуться на належному рівні. Проте, у веденні документації виявлено ряд недоліків. Зокрема, застосовується однакова індексація документів, не ведеться контроль за виконанням документів, які надходять.

Встановлені окремі порушення у веденні кадрового діловодства.

По четвертому питанні "Про стан охорони праці та промислової безпеки у районі", слово для інформації надавалось страховому експерту міськміжрайонного відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві Перваку Олександру Петровичу. Доповідач зазначив, що з метою покращення стану охорони праці, страхувальникам постійно надаються консультації по питаннях соціального страхування, вимог законодавства з охорони праці, тощо. Так, за 9 місяців 2015 року підприємствам, установам, організаціям різної форми власності та господарювання, фізичним особам-підприємцям було надано 84 консультації: філії Старокостянтинівського райавтодору ДП Хмельницького облавтодору, Старокостянтинівському ПТНЗ ТСОУ, військовій частині А-0598, лісництву ДП Старокостянтинівський держлісгосп, Капустинській сільській раді, КЗ Старокостянтинівський ЦПМСД, Старокостянтинівській центральній районній лікарні, ФГ "Династія", управлінню освіти, молоді та спорту, відділу культури, національностей та релігій райдержадміністрації.

На підприємствах створені комісії з охорони праці, які проводять перевірку знань працівників з питань охорони праці, працівники забезпечуються спеціальним одягом, взуттям, засобами індивідуального та колективного захисту, здійснюється контроль за дотриманням вимог законодавства з охорони праці, достатньо виділяються кошти на заходи по охороні праці, всі працівники при прийнятті на роботу і періодично в процесі трудової діяльності проходять медичні огляди та інше.

Протягом звітного періоду вжито ряд заходів щодо покращення стану охорони праці та зниження рівня виробничого травматизму на підприємствах агропромислового комплексу.

З метою недопущення загибелі, травмування працівників, матеріальних втрат зернових і грубих кормів у звітному періоді через пожежі та інші надзвичайні ситуації в місцях збирання, зберігання та переробки урожаю протягом звітного періоду обстежено зерно заготівельних та зернопереробних підприємств стосовно забезпечення пожежної та техногенної безпеки на: ТОВ «Агростар 2006»; ТОВ «Енселко-Агро»; «Агро-ОРМС», ТОВ «Случ-Агро», СТОВ «Заготівельник»; ТОВ «Ванден-Агро»; ДП ДГ «Самчики»; ФГ «Власник».

Робота, яка проводиться відділення виконавчої дирекції Фонду районі з метою профілактики виробничого травматизму дає позитивні результати. Станом на 20.09.2015 року по відділенню виконавчої дирекції Фонду зареєстровано лише 2 нещасних випадки пов’язані з виробництвом, в результаті яких постраждало 2 особи:

на СГК ім. Щорса с.Ладиги, причиною якого було порушення вимог інструкції з охорони праці для працівників, які обслуговують машини і агрегати по обробці зерна після збирання врожаю, а також неналежна організація виконання робіт та не здійснення контролю завідуючого зерноскладом. В результаті нещасного випадку підсобний робітник отримав травми.

на ТОВ «Енселко-Агро» с.Сахнівці, причиною якого стало порушення вимог інструкцій з охорони праці, відсутність належного контролю за дотриманням працівниками інструкцій з охорони праці. В результаті нещасного випадку було травмовано електрогазозварника.

Налагоджено чіткий механізм по прийняттю підприємствами, організаціями, установами колективного договору, що дає можливість прослідкувати фінансування роботодавцями заходів з охорони праці а також надати практичну допомогу при розробленні «Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійних захворювань». Так, за 9 місяців 2015 року по даному питанню надана допомога 60 підприємствам міста та району.

По останньому питанні порядку денного засідання колегії "Про план роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2015 року", слово для інформації надавалось керівнику апарату райдержадміністрації Літвінчуку Андрію Володимировичу. За результатами голосування проект рішення по даному питанні було прийнято одноголосно.
Пошук
До уваги громадян
Центр надання адмінпослуг
Координаційний центр з надання правової допомоги
УНАС.NEWS
Все про субсидії
Зразки заяви про призначення субсидії, декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії та інструкції про порядок заповнення.

Переглянути детальну інформацію

Роз'яснення щодо отримання субсидій.

Переглянути детальну інформацію

Калькулятор розрахунку субсидії

Калькулятор розрахунку субсидії

До уваги громадян

Основні заходи Старокостянтинівської райдержадміністрації заплановані на наступний тиждень

Переглянути детальну інформацію

П Е Р Е Л І К ЗАХИСНИХ СПОРУД – ПРОТИРАДІАЦІЙНИХ УКРИТТІВ (ПРУ), ЯКІ РОЗМІЩЕНІ НА ТЕРИТОРІЇ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ СТАНОМ НА 23.12.2019 РОКУ

Переглянути детальну інформацію

Інвестиційний атлас надрокористувача

Переглянути детальну інформацію

Старокостянтинівський міськрайонний сектор філії Державної установи "Центр пробації" у Хмельницькій області

Переглянути детальну інформацію

ГО "Донбас СОС" безкоштовна "гаряча лінія" 0-800-309-110

Переглянути детальну інформацію
Телефон довіри
З метою забезпечення виконання завдань, передбачених Законом України "Про запобігання корупції", вважаються телефоном довіри облдержадміністрації контакти: (0382) 65-00-87,
email: stop_korupzia@ukr.net
Про відомі факти вчинення корупційних діянь посадовими особами повідомляти на "телефон довіри"
Влада проти корупції
З метою виконання завдань щодо протидії корупції, забезпечення вирішення конфліктних питань громадянами в районних органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування при отриманні ліцензій, спеціальних дозволів або будь-яких інших послуг у земельній сфері, у сфері медичного обслуговування тощо, при зволіканнях у виготовленні документації державними службовцями, а також при безпосередньому зіткненні з фактами здирництва та хабарництва, просимо звертатися на телефон "довіри" районної державної адміністрації 3-15-69.
Отримав субсидію - бережи енергоресурси!
Я МАЮ ПРАВО! Про проект
Я МАЮ ПРАВО! Я зміг захистити свій бізнес! Зможеш ...
Я МАЮ ПРАВО! Я захистила свої права! Якщо будеш ді ...
Я МАЮ ПРАВО! Я маю право на безоплатну правову доп ...
Інтерактивна карта

Інтерактивна карта регіональних/міських програм відшкодування частини відсотків/суми за кредитами для населення та ОСББ (ЖБК) на утеплення

Інтерактивна інвестиційна карта

Інтерактивна інвестиційна карта з енергоефективності та відновлювальної енергетики України - UA MAP

Зміни одне життя

Зміни одне життя

Календар
    Квітень 2020    
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Погода
Архів
Квітень 2020 (17)
Березень 2020 (58)
Лютий 2020 (19)
Січень 2020 (25)
Грудень 2019 (22)
Листопад 2019 (28)